Skip to the content

2-Control support

Voordat u een supportaanvraag verstuurd willen we u vragen de veelgestelde vragen te bekijken. Hier worden de meest voorkomende vragen beantwoord.

Bij de aanschaf van iedere 2-Control module is een service level agreement inbegrepen. Zolang niet anders is afgesproken wordt eerstelijns support verzorgd door uw Microsoft Dynamics partner. Het SLA (Service Level Agreement) is actief zolang de jaarlijkse onderhoudsfee wordt betaald.

Support vragen kan u hieronder aanvragen. Alle support aanvragen worden z.s.m. en altijd binnen 48 uur opgepakt.

Contactformulier

Heeft u direct ondersteuning nodig? Bel ons op 076-5019470 of gebruik het contactformulier.

Laat hieronder uw bericht achter. Wij reageren zo spoedig mogelijk.

'Bedrijfsnaam' is een verplicht veld
'Voornaam' is een verplicht veld
'Achternaam' is een verplicht veld
Vul een geldig e-mailadres in

Contact

Vragen over IT beveiliging, privacy, AVG, autorisaties in Dynamics NAV of iets anders? Wij helpen u graag.