Skip to the content

Software support

Bij de aanschaf van iedere 2-Control module is een service-level agreement (SLA) inbegrepen. Hierin staat dat de eerstelijns support wordt verzorgd door de Microsoft Dynamics partner (mits anders is afgesproken). Het SLA is actief zolang de jaarlijkse onderhoudskosten worden betaald.

Kan uw Dynamics partner de vraag niet beantwoorden, dan kunt u hieronder een ticket voor uw supportaanvraag aanmaken. Alle supportaanvragen die via een ticket bij ons binnen komen worden zo spoedig mogelijk en altijd binnen 48 uur door ons opgepakt.

Bekijk ook eens onze Veelgestelde vragen. Hier geven we antwoord op de meestgestelde vragen.

Software handleiding 365 Business Central

Hier vindt u de handleiding van onze Field Security App.

Software handleiding 2-Controlware

Hier vindt u alle handleidingen van 2-Controlware.

Software handleiding Authorization Box

Hier vindt u de (installatie)handleiding van Authorization Box.

Remote support

Om support op afstand te geven gebruiken wij AnyDesk.

 

Supportaanvraag

Door middel van het aanmaken van een ticket krijgt u binnen 48 uur antwoord op uw supportaanvraag.

Contact

Vragen over onze IT-audit diensten of autorisatiesoftware voor Dynamics? Wij beantwoorden ze graag.