Skip to the content

Software support

Bij de aanschaf van iedere 2-Control module is een service-level agreement (SLA) inbegrepen. Hierin staat dat de eerstelijns support wordt verzorgd door de Microsoft Dynamics partner (mits anders is afgesproken). Het SLA is actief zolang de jaarlijkse onderhoudskosten worden betaald.

Kan uw Dynamics partner de vraag niet beantwoorden, dan kunt u hieronder een ticket voor uw supportaanvraag aanmaken. Alle supportaanvragen die via een ticket bij ons binnen komen worden zo spoedig mogelijk en altijd binnen 48 uur door ons opgepakt.

Bekijk ook eens onze Veelgestelde vragen. Hier geven we antwoord op de meestgestelde vragen. 

Software handleiding

Hier vindt u alle handleidingen van onze verschillende software modules.

 

Supportaanvraag

Door middel van het aanmaken van een ticket krijgt u binnen 48 uur antwoord op uw supportaanvraag.

Remote support

Om support op afstand te geven gebruiken wij teamviewer.

 

Contactformulier

Heeft u direct ondersteuning nodig? Bel ons op 076-5019470 of gebruik het contactformulier om een bericht achter te laten.

Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren.

Wij nemen uw privacy serieus (zie onze privacyverklaring). De gegevens die u hier achterlaat worden enkel gebruikt om contact met u op te nemen, tenzij u expliciet aangeeft dat u zich ook inschrijft voor de nieuwsbrief. 

'Bedrijfsnaam' is een verplicht veld
'Voornaam' is een verplicht veld
'Achternaam' is een verplicht veld
Vul een geldig e-mailadres in

Contact

Vragen over IT beveiliging, privacy, AVG, autorisaties in Dynamics NAV of iets anders? Wij helpen u graag.